Klarna gjør shopping til hva det burde være. Enkelt, trygt og morsomt. Det er du som shopper. Hvordan du vil betale er opp til deg. Og vi i iizy har gjort det enklere å få overført betalingsinformasjon til ditt regnskapssystem.

Hvordan fungerer integrasjonen?

Med vår integrasjon bokføres oppgjørene fra Klarna automatisk i ditt regnskapssystem, ved at vi fortløpende henter informasjon om hva du har fått utbetalt fra Klarna og bokfører dette mot regnskapskonto for bank, med egne posteringer for hver enkelt kundebetaling, samt kostnadsføring av Klarna sine gebyrer.

Hvem passer integrasjonen for?

Denne integrasjonen passer for alle som i dag får betalt via Klarna og ønsker å få transaksjonene importert i regnskapssystemet sitt.

Hvordan komme i gang med integrasjonen?

Fyll ut bestillingsskjemaet til høyre. så vil du bli kontaktet av en våre ansatte.

Hvilke systemer støtter denne integrasjonen?

Vi støtter enda flere systemer enn disse – ta gjerne kontakt for mer informasjon!

Les mer på Klarna sine nettsider: 

Informasjon om Klarna

KAMPANJE UT 2024

Pris

Drift, vedlikehold og support: kr 595 per måned
Etablering: kr 1 995 (før kr 5 995)

Priser ekskl. MVA. Prisene over gjelder for nettbutikker som har opptil 2000 ordre per år, ta kontakt for pristilbud ved større volum.

Kontakt oss i dag!






Har du spørsmål?

iizy fakturaintegrasjon
Telefon: 51 20 58 00
E-post: post@iizy.no