Vi i iizy har inngått et tett samarbeid med 24sevenoffice som deres foretrukne integrasjonsleverandør og vi ønsker med det alle nye kunder velkomne til oss! 

24SevenOffice er et moderne skybasert ERP-system for selskap med ambisjoner og med fokus på automatisering. 

Hvordan fungerer integrasjonen?

iizy har god erfaring med å lage integrasjoner med 24SevenOffice, både for automatisk sending av fakturaer til eksternt inkassobyrå/fakturaoppfølging, og for import av regnskapsposteringer eller fakturagrunnlag til 24SevenOffice.

Hvorfor bør du ta den i bruk?

  • Automatiser fakturaprosesser som ofte kan være tidkrevende
  • Automatiser prosesser knyttet til factoring, oppfølging og inkasso
  • Håndter regnskapsoverføringer basert på salg/ordre fra andre systemer
  • Spar tid og penger

Hvordan komme igang?

Fyll ut skjemaet til høyre eller ta kontakt på telefon 51 20 58 00 eller post@iizy.no

Hvilke systemer støtter denne integrasjonen?

Priseeksempel

Drift, vedlikehold og support: fra kr 595 per måned
Etablering: fra kr 5 995

Priser ekskl. MVA

Kontakt oss i dag! 






Har du spørsmål?

iizy fakturaintegrasjon
Telefon: 51 20 58 00
E-post: post@iizy.no

Dette er bare noen av systemene vi har integrert med 24SevenOffice, ta kontakt hvis du ikke finner systemet ditt i listen over!

Les mer på 24SevenOffice sine nettsider: 

Informasjon om 24SevenOffice