Skyworker er en komplett plattform for bedrifter som jobber med prosjekt og ordre leveranser i felt.
Hvordan fungerer integrasjonen?
Integrasjonen overfører fakturagrunnlag og prosjekt fra SkyWorker til ERP-system. Dette vil bli opprettet/oppdatert i ERP, hvor SkyWorker vil fungere som master på alle datatypene. I forbindelse med at fakturagrunnlag og prosjekter overføres vil den tilhørende kunden også bli opprettet eller oppdatert.
Overføringen skjer for eksempel hver dag eller hver time, avhengig av behov.
Hvem passer integrasjonen for?
Denne integrasjonen passer for alle som bruker Skyworker og ønsker en automatisk overføring av fakturaer til regnskapssystemet ditt.
Hvordan komme i gang med integrasjonen?
Fyll ut skjemaet til høyre. så vil du bli kontaktet av en våre ansatte.
Hvilke systemer støtter denne integrasjonen?
Vi støtter enda flere systemer enn disse – ta gjerne kontakt for mer informasjon!
Les mer på Skyworker sine nettsider:
Pris for regnskapsintegrasjon
Drift, vedlikehold og support: kr 495 per måned
Etablering: kr 4 995
Priser ekskl. MVA
Kontakt oss i dag!
Har du spørsmål?
iizy fakturaintegrasjon
Telefon: 51 20 58 00
E-post: post@iizy.no