Visena sikrer kvalitet og lønnsomhet og samler alle de viktigste verktøyene dine i en effektiv løsning på nett. Med hele kundereisen fra CRM, AML og kundekontroll til oppdragsstyring, timeføring og fakturering er Visena allerede revisorenes foretrukne verktøy.

Hvordan fungerer integrasjonen?

iizy importerer alle utgående fakturaer fra Visena automatisk over til ditt regnskapssystem og holder dette oppdatert til enhver tid. Dette gjøres basert på kontoplanen i Visena. Nye kunder blir samtidig opprettet og eksisterende kunder blir oppdatert.

For å holde enklest mulig oversikt over hvilke kunder som har betalt kan iizy også automatisk oppdatere betalingsstatus på fakturaene. Dette kan gjøres ved at iizy leser inn betalingsfiler fra banken eller regnskapssystemet og registrerer betalingene i Visena.

Hvem passer integrasjonen for?

Denne integrasjonen passer for alle som bruker Visena og ønsker en automatisk overføring til ditt regnskapssystem.

Hvordan komme i gang med integrasjonen?

Denne integrasjonen bestilles direkte via Visena.

Hvilke systemer støtter denne integrasjonen?

Vi støtter enda flere systemer enn disse – ta gjerne kontakt for mer informasjon!

Les mer på Visena sine nettsider: 

Informasjon om Visena

Pris

Ta kontakt med Visena ang. pris

Bestill her






Har du spørsmål?

iizy fakturaintegrasjon
Telefon: 51 20 58 00
E-post: hei@iizy.no