EONTYRE forenkler håndtering og administrasjon når du jobber med dekk- og felg. Systemet er helt webbasert og holder orden på salg, dekkhotell, timebestilling, lagersaldo m.m.

Hvordan fungerer integrasjonen?

Vår integrasjon henter automatisk fakturaer, varesalg og kontantsalg fra Eontyre og importerer dem inn ditt regnskapssystem. Ved å sette opp en automatisk overføring blir manuelle prosesser redusert slik at det frigjøres tid og feil kan unngås.

For å holde enklest mulig oversikt over hvilke kunder som har betalt oppdaterer iizy også automatisk betalingsstatus på fakturaene ved å hente betalinger fra regnskapssystemet og importerer dem i Eontyre.

Hvem passer integrasjonen for?

Denne integrasjonen passer for alle som bruker Eontyre og ønsker en automatisk overføring av fakturaer til regnskapssystemet ditt.

Hvordan komme i gang med integrasjonen?

Fyll ut skjemaet til høyre så vil du bli kontaktet av en våre ansatte.

Hvilke systemer støtter denne integrasjonen?

Vi støtter enda flere systemer enn disse – ta gjerne kontakt for mer informasjon!

Les mer på Eontyre sine nettsider: 

Informasjon om Eontyre

Pris for regnskapsintegrasjon

Drift, vedlikehold og support: kr 795 per måned
Etablering: kr 6 995

Priser ekskl. MVA

Bestill her






Har du spørsmål?

iizy fakturaintegrasjon
Telefon: 51 20 58 00
E-post: post@iizy.no