Utvid virksomheten din med programvare for kjøkkendesign som vil øke salgskonverteringene dine ved å gjøre designprosessen rask, enkel og visuelt imponerende for kundene dine. Alt dette kan nå oppnås hvor som helst takket være banebrytende skyteknologi som setter alle designprosjektene dine i skyen.

Hvordan fungerer integrasjonen?

Hensikten med integrasjonen er at tilbud i Winner som er akseptert og konvertert til ordre kan importeres i regnskapssystemet og faktureres derfra.

  1. Overføring av kundeinformasjon
    1. Før ordren importeres opprettes et nytt kundekort hvis kundekortet ikke allerede eksisterer, eventuelt blir eksisterende kundekort oppdatert.
  2. Overføre prosjektinfo
    1. Før ordren importeres opprettes et prosjekt med prosjektnummer og navn fra Winner dersom det ikke finnes fra før. Prosjektet knyttes til kunden i regnskapssystemet.
  3. Overføre ordren til regnskapssystemet
    1. Ordren knyttes til kunde og prosjekt iht. punkt 1 og 2.
    2. For import av varelinjer tilbys to alternativer:
      1. Alternativ 1: Ha en samlet varelinje med totalsum og antall=1 som referer til tilbudsnummer. Her benyttes et fast produktnummer på alle.
      2. Alternativ 2: Summere de ulike varegruppene og legge disse på separate varelinjer. Hvis en varegruppe ikke allerede eksisterer som et produkt i regnskapssystemet, må denne opprettes.
    1. Korrigere sum på ordren slik at dette samsvarer med prosjekt-kalenderen. Prosjektkalenderen sier hva som skal faktureres når. F.eks. 20% skal forskuddsbetales og 80% skal betales ved levering. Her må det da opprettes to ordrer i regnskapssystemet. En ordre som er på 20% av totalbeløpet og en annen ordre som er på 80% av totalbeløpet.
    2. Samlefaktura håndteres ikke spesifikt av integrasjonen, men støttes av de fleste regnskapssystemer ved at man kan slå sammen ordre som har samme kunde og ordrestatus.
    3. Koble ordren mot riktig kunde og prosjekt

Hva hjelper integrasjonen meg med?

Ved å automatisere denne prosessen frigjør dere verdifull tid, samtidig som dere unngår å gjøre unødvendige inntastingsfeil.

Hvem passer integrasjonen for?

Denne integrasjonen passer for alle som bruker Winner og ønsker en sømløs overføring til sitt regnskapssystem.

Hvordan komme i gang med integrasjonen?

Fyll ut skjemaet til høyre så vil du bli kontaktet av en våre ansatte om videre oppsett.

Hvilke systemer støtter denne integrasjonen?

Vi støtter enda flere systemer enn disse – ta gjerne kontakt for mer informasjon!

Les mer på Winner sine nettsider:

Informasjon om Winner

Pris for regnskapsintegrasjon

Drift, vedlikehold og support: kr 695 per måned
Etablering: kr 14 900

Alle priser er ekskl. MVA

Kontakt oss i dag!






Har du spørsmål?

iizy fakturaintegrasjon
Telefon: 51 20 58 00
E-post: hei@iizy.no