JobOffice er et modulbasert prosjektstyringsverktøy som hjelper deg med den administrative delen av bedriften din. Med iizy blir det enda enklere.

Hvordan fungerer integrasjonen?

Integrasjonen henter fakturaer fra JobOffice og leverer automatisk til regnskapssystemet ditt. Den kan også benyttes for å sende fakturaene til fakturaoppfølging, inkasso eller factoring.

Hva hjelper integrasjonen meg med?

Mottakersystemet blir oppdatert til enhver tid, frigjør tid samt unngår at det blir registrert feil.

Hvem passer integrasjonen for?

Denne integrasjonen passer for alle som i dag styrer prosjektene sine i JobOffice og ønsker en sømløs overføring av fakturaer.

Hvordan komme i gang med integrasjonen?

Fyll ut bestillingsskjemaet til høyre, så vil du bli kontaktet av en våre ansatte om videre oppsett.

Hvilke systemer støtter denne integrasjonen?

  • 24SevenOffice
  • Duett
  • PowerOffice Go
  • Tripletex
  • Visma eAccounting
  • Visma Global
  • Visma Business
  • Xledger

Finner du ikke systemet ditt i listen over? Ta kontakt!

Les mer JobOffice sine nettsider: 

Informasjon JobOffice

JobOffice

Priseksempel

Drift, vedlikehold og support: kr 395 per måned
Etablering: kr 3 995
Priser eks. MVA

Bestill her






Har du spørsmål?

iizy fakturaintegrasjon
Telefon: 51 20 58 00
E-post: post@iizy.no