24SevenOffice er et moderne skybasert ERP-system for selskap med ambisjoner og med fokus på automatisering. 

Hvordan fungerer integrasjonen?

iizy har god erfaring med å lage integrasjoner med 24SevenOffice, både for automatisk sending av fakturaer til eksternt inkassobyrå/fakturaoppfølging, og for import av regnskapsposteringer eller fakturagrunnlag til 24SevenOffice.

Hvorfor bør du ta den i bruk?

  • Automatiser fakturaprosesser som ofte kan være tidkrevende
  • Automatiser prosesser knyttet til factoring, oppfølging og inkasso
  • Håndter regnskapsoverføringer basert på salg/ordre fra andre systemer
  • Spar tid og penger

Hvordan komme igang?

Fyll ut skjemaet til høyre eller ta kontakt på telefon 51 20 58 00 eller post@iizy.no

Hvilke systemer støtter denne integrasjonen?

  • Helios
  • Future
  • Cars
  • Meko Easy / Info Easy
  • Cordel
  • Multicase
  • Handyman
  • Zettle by PayPal
  • Klarna
  • Vipps
  • Stripe
  • MyStore.no
  • WooCommerce
  • VisBook
  • Harvest
  • Mamut
  • EasyNetBooking
  • ELinn
  • JobOffice
  • PCK
  • Salesforce
  • Visma Contracting
  • SendRegning
  • ServiceBridge
  • Unbounce
  • Hogia Unitrans
  • Micros Opera
  • KDR
  • 24Nettbutikk

Dette er bare noen av systemene vi har integrert med 24SevenOffice, ta kontakt hvis du ikke finner systemet ditt i listen over!

Les mer på 24SevenOffice sine nettsider: 

Informasjon om 24SevenOffice

24SevenOffice

Priseksempel

Drift, vedlikehold og support: kr 395 per måned
Etablering: kr 3 995
Priser eks. MVA

Bestill integrasjon






Har du spørsmål?

iizy fakturaintegrasjon
Telefon: 51 20 58 00
E-post: post@iizy.no