Tripletex er en brukervennlig og fleksibel regnskapsløsning. Fører du regnskap i Tripletex, men lager ordre, fakturaer eller fakturagrunnlag i et annet system? Da har vi gode løsninger for deg! 

Hvordan fungerer integrasjonen?

Vår integrasjon henter automatisk fakturaer fra systemet du ønsker og importerer det inn i Tripletex. Vi har ferdige løsninger for de fleste aktører innenfor fakturaoppfølging, inkasso og factoring. Vi kan også levere automatisert regnskapsimport fra forskjellige fagsystemer og bransjesystemer.

Hvem passer integrasjonen for?

Denne integrasjonen passer for alle som i dag fører regnskapet sitt i Tripletex og ønsker en automatisk overføring av fakturaer fra andre system.

Hvordan komme i gang med integrasjonen?

Fyll ut bestillingsskjemaet til høyre så vil du bli kontaktet av en våre ansatte for videre dialog og oppsett.

Hvilke systemer støtter denne integrasjonen?

Dette er bare noen av systemene som er integrerte med Tripletex, ta kontakt hvis du ikke finner systemet ditt i listen over!

Les mer på Tripletex sine nettsider: 

Informasjon om Tripletex

Tripletex

Priser fra

Drift, vedlikehold og support: kr 395 per måned
Etablering: kr 3 995

Priser ekskl. MVA

Bestill integrasjon






Har du spørsmål?

iizy fakturaintegrasjon
Telefon: 51 20 58 00
E-post: post@iizy.no