Onix Work er et system hvor eiere, inspektører og leverandører kan dele, opprette og levere digital informasjon om utstyr. 

Hvordan fungerer integrasjonen?

iizy henter automatisk ordre, ordredetaljer og kunder fra ditt økonomisystem og importerer dem inn i Onix med kundeinfo og varelinjer. Dersom det er ønskelig kan vi også opprette produktene i Onix når vi overfører ordrene.

Hvem passer integrasjonen for?

Denne integrasjonen passer for alle utstyrsleverandører som bruker Onix og som ønsker å forenkle overføringen av sitt regnskapssystem.

Hvordan komme i gang med integrasjonen?

Fyll ut skjemaet til høyre eller send en epost til post@iizy.no, så vil vi ta kontakt for tilbud og videre oppsett.

Hvor lang tid tar det å sette opp?

Det tar normalt cirka 3 uker inklusiv testing og konfigurering.

Hvilke systemer støtter denne integrasjonen?

Ta gjerne kontakt om du bruker et annet system, så kan vi tilpasse integrasjonen.

Les mer på Onix sine nettsider: 

Informasjon om Onix

onix work

Pris

Drift, vedlikehold og support: kr 895 per måned
Etablering: kr 25 000

Priser ekskl. MVA

Bestill her






Har du spørsmål?

iizy fakturaintegrasjon
Telefon: 51 20 58 00
E-post: post@iizy.no