Automatisert betalingsoppfølging med CrediCare!

Med 35 års erfaring i markedet tilbyr CrediCare sammen med iizy en automatisert løsning som er skreddersydd for en rekke bransjer mot ulike fagsystem. Med fokus på dine behov, tilbyr vi gode betalingsløsninger som sikrer en enkel og effektiv håndtering av ubetalte krav.

Hvorfor velge CrediCare?

  • Kundetilfredshet: I gjennomsnitt er vår kundetilfredshetsscore på 5,5 poeng av 6 mulige.
  • Tidsbesparelse for din bedrift: La CrediCare ta seg av oppfølgingen av ubetalte krav, slik at du kan fokusere på det som virkelig betyr noe for din virksomhet.
  • Integrasjon med CRM-system: Tilby dine kunder en trygg og fleksibel betalingssituasjon med integrasjon i ditt CRM-system. Ubetalte fakturaer blir systematisk fulgt opp.
  • Sikker og effektiv regnskapsføring: Når betaling mottas, remitteres dette til din konto ukentlig. Alle transaksjoner gjennom CrediCare blir automatisk bokført i riktig post i regnskapet, slik at du sparer tid.

Hvordan fungerer det?

  • Enkel tilgang via kundeportal: I vår portal får du oversikt over saker som krever oppfølging. Gi tilbakemeldinger og hent ut nyttige rapporter.
  • Personlig tilgjengelighet: CrediCare er tilgjengelige via telefon, e-post og kundeportal for å sikre den beste løsningen for din bedrift. Vi samarbeider tett med våre kunder for å imøtekomme behov.
  • Vi gir deg den fleksibiliteten du trenger.

 

Ta kontakt med oss på telefon 22 80 70 00 – tastevalg 1, eller send en e-post til support@credicare.no. Vi er her for å hjelpe din bedrift med skreddersydde betalingsløsninger.

Har du spørsmål?

CrediCare
Telefon: 22 80 70 00 – tastevalg 1
E-post: support@credicare.no

iizy
Telefon: 51 20 58 00
E-post: post@iizy.no