Create space for the things that matter. Meet Pio, your automated warehouse.

iizy samarbeider med Pio og ønsker alle nye kunder velkomne til oss! 

Hvordan fungerer integrasjonen?

Ordre som er klare for plukking hentes fra nettbutikken og importeres til Pio. Når ordren er ferdig plukket i Pio, markeres ordren som fullført i nettbutikken.

Ved oppstart importeres alle produkter fra nettbutikken til Pio, og deretter holdes Pio løpende oppdatert med produktinformasjon når produkter opprettes eller endres i nettbutikken. Pio er master for lagersaldo (hvor mange varer som er på lager), mens nettbutikken er master for all annen produktinformasjon.

Hvem passer integrasjonen for?

Denne integrasjonen passer for alle som bruker Pio og som ønsker å koble det sammen med sin nettbutikk.

Hvordan komme i gang med integrasjonen?

Fyll ut skjemaet til høyre, så vil du bli kontaktet av en våre ansatte for videre dialog og oppsett.

Hvilke systemer støtter denne integrasjonen?

Les mer på Pio sine nettsider: 

Informasjon om Pio

Pio

Priseksempel

Etablering: kr 40 000
Drift, vedlikehold og support: kr 1995 per måned

Dette er en custom-integrasjon og må prises individuelt case-to-case.

Ta kontakt med post@iizy.no for å få mer informasjon.

Bestill her






Har du spørsmål?

iizy fakturaintegrasjon
Telefon: 51 20 58 00
E-post: post@iizy.no