Nexudus er et administrasjonsverktøy for fleksible kontor- og arbeidsplasser.

Hvordan fungerer integrasjonen?

Vår integrasjon overfører informasjon mellom Nexudus og regnskapssystemet slik at du slipper å gjøre dette manuelt begge steder.

Hva hjelper integrasjonen meg med?

Fakturaer hentes fortløpende fra Nexudus og importeres i regnskapssystemet. Betalinger hentes fra regnskapssystem og registreres i Nexudus. Det sendes daglig betalingsrapport per e-post til selskapet som viser hvilke betalinger som er registrert, hvorvidt det er betalt for mye/for lite etc.

Vi kan også distribuere EHF-fakturaer fra Nexudus. Da vil vi jevnlig oppdatere i Nexudus hvilke kunder som kan motta EHF, slik at fakturadistribusjon fra Nexudus deaktiveres for disse. Vi sender EHF-faktura til alle kunder hvor fakturadistribusjon er deaktivert i Nexudus.

Hvem passer integrasjonen for?

Denne integrasjonen passer for alle som bruker Nexudus og ønsker en automatisk regnskapsintegrasjon.

Hvordan komme i gang med integrasjonen?

Fyll ut bestillingsskjemaet til høyre, så vil du bli kontaktet av en våre ansatte om videre oppsett.

Hvilke systemer støtter denne integrasjonen?

  • 24SevenOffice
  • PowerOffice Go
  • Tripletex
  • Uni Economy
  • Visma eAccounting
  • Xledger

Ta gjerne kontakt om du ikke finner systemet ditt i listen over.

Les mer på Nexudus sine nettsider: 

Informasjon om Nexudus

Pris

Drift, vedlikehold og support: kr 795 per måned
Etablering: kr 14 900
Per EHF faktura: kr 8

Priser eks. MVA

Bestill her






Har du spørsmål?

iizy fakturaintegrasjon
Telefon: 51 20 58 00
E-post: post@iizy.no

I am raw html block.
Click edit button to change this html