Microsoft Dynamics 365 Business Central er en skybasert ERP-løsning for bedrifter som er fullt av automatiske løsninger som forenkler regnskapsførselen. 

Hva hjelper integrasjonen meg med?

Integrasjonen kan settes opp til å sende fakturainformasjon fra Microsoft Dynamics 365 til en valgt tredjepart som for eksempel factoring, fakturaoppfølging eller inkassobyrå, eller til å importere ordre, fakturaer eller regnskapsposteringer fra andre systemer.

Overføringen skjer helt automatisk uten at du trenger å eksportere, laste ned eller sende filer. Du unngår manuelt arbeid, og på denne måten sparer du både tid og unngår feil.

Hvem passer integrasjonen for?

Denne integrasjonen passer for alle som i dag bruker Microsoft Dynamics 365 og ønsker en sømløs overføring av fakturaer.

Hvordan komme i gang med integrasjonen?

Fyll ut bestillingsskjemaet under, så vil du bli kontaktet av en våre ansatte om videre oppsett.






Les mer på Microsoft Dynamics 365 sine nettsider:

Informasjon om Microsoft Dynamics 365

Priseksempel

Drift, vedlikehold og support: kr 395 per måned
Etablering: kr 3 995
Prisene er eks. MVA

Har du spørsmål?

iizy fakturaintegrasjon
Telefon: 51 20 58 00
E-post: post@iizy.no