ELinn er Norges ledende skybaserte bransjesystem for elektrikere med registrering av timer, materiell, automatisk FDV og dokumentasjon. Systemet leveres av Inprog AS. Med iizy blir det enda enklere.

Hvordan fungerer integrasjonen?

Ordre som opprettes i ELinn synkroniseres fortløpende til regnskapssystemet for fakturering etter hvert som elektrikeren via mobil eller nettbrett legger inn medgåtte timer og materiell på jobben. Det er mulig å delfakturere en ordre, ettersom integrasjonen automatisk lager ny ordre dersom det ikke finnes en åpen ordre fra før i regnskapssystemet.

Hva hjelper integrasjonen meg med?

Integrasjonen automatisere en ellers manuell registrering og overføring, dette frigjør tid og reduserer sjansen for at det skjer feil i registreringen.

Hvem passer integrasjonen for?

Denne integrasjonen passer for alle elektrikere som bruker ELinn som bransjesystem og ønsker en sømløs faktureringsprosess.

Hvordan komme i gang med integrasjonen?

Kontakt Inprog AS for bestilling. 

Hvilke systemer støtter denne integrasjonen?

  • 24sevenoffice
  • PowerOffice GO
  • Tripletex
  • Visma eAccounting

Les mer på ELinn sine nettsider: 

Informasjon om ELinn

Pris

Drift, vedlikehold og support: kr 199 per måned
Etablering: kr 1 999
Priser eks. MVA

Se mer informasjon om priser på inprog.no

Har du spørsmål?

iizy fakturaintegrasjon
Telefon: 51 20 58 00
E-post: post@iizy.no

Systemleverandør for ELinn:
Inprog AS
Telefon: 40 12 20 00
E-post: post@inprog.no